Gratis E-bog – Mellemmåltid 200 kcal

Jeg har samlet 14 velsmagende mellemmåltider i en E-bog, som du kan hente helt gratis.

 

Hvorfor spise mellemmåltider?

Mellemmåltider gør din hverdag sundere, giver øget energi og overskud.

Jeg anbefaler at et mellemmåltid skal bestå at en variation af kulhydrater, fibre, protein og umættet fedt. Jeg har i min nye e-bog sammensat 14 mellemmåltider som både kan laves hurtigt og du kan foodpreppe nogle af opskrifterne til flere dage. Jeg har et ønske om at hjælpe med at inspirere til et sundere alternativ og det ikke behøves at være hverken dyre eller tidmæssigt at få sunde mellemmåltider ind i din hverdag.

 

 

Mellemmåltider er smart, fordi:

★ du opnår et mere stabilt blodsukker

★ du kan nemmere styre din sult

★ du kan bedre undgå overspisning af hovedmåltider

★ du holder humøret og energien oppe

★ du kan nemmere sige nej til alle fristelserne – de tomme kalorier 

★ mellemmåltiderne bygger bro mellem hovedmåltiderne

★ du vil opnå øget koncentration

★ holder gang i tarmene og fremmer en sund fordøjelse

★ og ….

 

Hent E-bogen gratis her –
MELLEMMÅLTID 200 KCAL ♥

 

 

God fordøjelse ♥

Rikke Holm Nielsen

1 Comment

  1. […] skal bestå at en variation af kulhydrater, fibre, protein og sundt fedt. Jeg har i min e-bog sammensat 14 mellemmåltider som både kan laves hurtigt og nogle opskrifter du kan foodpreppe til flere dage. Jeg har et ønske […]

Skriv et svar